sponser iklan

Saturday, March 26, 2016

Menormalkan kadar gula dalam darah

Bertahun-tahun menghidap kencing manis tetapi masih tidak dapat menormalkan tahap gula dalam darah.Setiap hari hidup anda pasti berada dalam keadaan lesu dan tidak bermaya.Waktu tengahari adalah waktu yang paling memenatkan dan membuatkan kepala berasa sangat pening.

Asid dan toksik dalam badan semakin meningkat .Setiap hari terpaksa menghabiskan masa hanya untuk mencucuk insulin yang menyakitkan .

Malam-malam pasti susah untuk tidur kerana 8 kali pergi tandas untuk buang air kecil seterusnya mengganggu kehidupan anda kemudian hari .

NAK TERUSKAN HIDUP SEBEGITU ?

Jika tidak , baca sampai habis ....

Puan Shima : Saya berasa sangat gembira dek selepas jumpa produk ini .Selama ini saya berhabis beratus ringgit tetapi inilah produk yang saya baru jumpa.Sebelum ini gula saya 29 selepas 3 hari saya gunakan turun kepada 11.1 dan saya konsisten selama 2 minggu gula saya turun 5.6 maintain.

Abg Hairi : Alhamdulillah power produk ni,gula abg dah turun daripada 13 ke 7

Sarjan Salem : terbaik luka dah sembuh dan tak perlu potong kaki lagi .Kehidupan saya bertambah ceria di samping anak2 dan isteri.

SUDAH BERIBU ORANG DI MALAYSIA SUDAH KAMI BANTU .

CEPAT DAPATKAN EXTRA PERIA HANYA RM90

==================================================
KHASIAT EXTRA PERIA
==================================================

+Membantu menormalkan kadar gula dalam darah .
+Membantu melancarkan darah dalam salur darah .
+Meningkatkan kecergasan dan kekuatan otot .
+Mencergaskan tubuh badan
+Membantu mengelakkan kegemukkan
+Menghilangkan sakit kepala
+Dapat menurunkan bacaan gula darah
+Bertindak sebagai Bahan Semulajadi
+Mengurangkan simptom-simptom seperti cepat haus dan kerap +kencing.
+Mempercepatkan kadar penyembuhan luka.
+Memulihkan rabun
+Mengurangkan keletihan dan kelesuan.
+Membersihkan darah dan badan daripada toksin
+Berkesan mencegah kekurangan dan lebih gula dalam darah.

==================================================
CEPAT HUBUNGI SAYA 017-5511007
CEPAT DAPATKAN EXTRA PERIA HANYA RM90







No comments:

Post a Comment