sponser iklan

Sunday, July 28, 2013

LINDUNGI KELUARGA ANDA YANG TERSAYANG

TESTIMONI 
...Setelah makan Berina C-Plus ni...anak saya 8 tahun tak de lagi mengantuk mengantuk kat sekolah walaupun malam tertido lewat...biasa dia memang suka tido lambat...pukul 11 mlm..pukul 12mlm..memang biasa...lepas tu pergi sekolahmengantuk..sampai cikgu sendiri complain kat saya dia kat sekolah feel sleeping jer...alhamdullillah...lepas amik berina..mulanya kat rumah tengok tido lambat pun senang bangun pagi...ok..lepas cuti lama kat rumah pasal operate tgn dia yg patah tu...hari ni first day ke sekolah...alhamdullillah walau dah biasa bangun lambat time cuti... hari ni dia senang bangun pagi pukul 6.30..mandi pun dah cepat..sebelom ke sekolah bagi dia amik 1 sachet makan...lepas amik balik sekolah tadi..tanya ada ngantuk tak pasal semalam tido lambat...dia cakap x de pun...segar jer...dah makin bersemangat ke sekolah...hantar g sekolah petang pun alhamdullillah dia cergas jer..memang bagus Berina C-Plus ni...

anak saya yg bongsu 1 tahun 2 bulan makan ni bukan main aktif lagi pulak tu..yg perempuan 2 tahun 10 bulan pun sama dah semakin banyak akal...Bagus juga untuk anak2 yg berat badan berlebihan ataupun yg tak berapa nak makan...dah mcm diet seimbang plak...

Tak percaya cuba amalkan anak anda ngan BERINA C-PLUS..then tengok perubahan mereka..


UNTUK TEMPAHAN ATAU SEBARANG PERTANYAAN SILA PM SAYA 017-5511002



TESTIMONI YG MENYAYAT HATI



UNTUK PERTANYAAN SILA PM SAYA 017-5511002

No comments:

Post a Comment