sponser iklan

Sunday, July 28, 2013

DAPATKAN BERINA C PLUS ANDA SEKARANG

ADAKAH Anak Anda mengalamai MASALAH SEPERTI BERIKUT:

-ANAK ANDA KERAP SEMBELIT?
-HILANG SELERA MAKAN?
-ANAK MUDAH LUPA DAN TIDAK MINAT UNTUK BELAJAR? 
-TIDAK MAHU KE SEKOLAH DAN SUKAR MEMAHAMI PELAJARAN
-MALAS UNTUK BERSARAPAN
-TERLIBAT DENGAN MASALAH GEJALA SOSIAL

INGIN Ketahui BAGAIMANA Anda Dapat HILANGKAN MASALAH DI ATAS Dengan Kos Yang MURAH,CEPAT DAN BERKESAN??

Bayangkan Dengan RAHSIA yang akan saya DEDAHKAN ini akan MEBUATKAN ANDA TERUJA hanya dalam Masa Beberapa Minit Sahaja !
Anda nak rasa pengalaman itu?

Saya pasti jawapan anda untuk soalan diatas adalah “YA SAYA NAK!”.

Oleh itu tanpa melengahkan masa…

Saya Memperkenalkan

>JUS SUNNAH BERINA C PLUS-Jus Sunnah untuk IQ<
>Bertepatan dengan konsep sunnah nabi,Berina diperkayakan dengan gabungan 7 herba sunnah rasulullah yg terpilih
dan digabungkan dgn VITAMIN C untuk menjadi satu produk yang sesuai untuk seisi keluarga<

-Membantu meningkatkan kecerdasan otak dan membina IQ yg tinggi.
-Menerangkan hati dan menguatkan daya ingatan serta hafalan
-Mengandungi gam arab yg boleh mengatasi masalah sembelit dan sistem penghadaman
-Meningkatkan sistem imunasi dan menguatkan tenaga dan kecergasan tubuh
-Menggantikan sarapan jika kesuntukan masa
-Amat sesuai utk golongan kanak2,pelajar dan remaja untuk menjaga minda
yang cemerlang dan akhlak yang baik.

STOK kami adalah amat2 terhad. Sambar dulu sebelum disambar orang lain.


UNTUK TEMPAHAN ATAU SEBARANG PERTANYAAN SILA PM SAYA 017-5511002




UNTUK TEMPAHAN ATAU SEBARANG PERTANYAAN SILA PM SAYA 017-5511002

No comments:

Post a Comment