sponser iklan

Saturday, April 6, 2013

HILANGKAN JERAWAT DEGIL DAN WAJAH KUSAM DENGAN SIGNIFICANT SKIN CARE (SSC)

SIGNIFICANT SKIN CARE (SSC) sesuai unk semua peringkat umur samada lelaki mahupun wanita,remaja mahupun warga emas.. kandungannya yg semulajadi mampu menangani masalah JERAWAT,PARUT JERAWAT,JERAGAT,KULIT KUSAM,TONA TIDAK SEKATA,RESDUNG,PORI2 TERBUKA & MASALAH BG KULIT SENSITIF.. 

kandungan set SSC : 

Sabun Vit-C (warna hijau): khusus untuk kulit sensitif/jerawat, banyak parut atau terlalu berminyak. Ia juga sesuai bagi mereka yang mempunyai masalah resdung kerana ia bertindak lebih lembut pada kulit.
Sabun Vit-E (warna kuning): untuk kulit normal, kering, gelap, kusam, tona tidak sekata, pori2 terbuka, kedutan halus, berjeragat (sesuai untuk mereka yang tiada masalah kulit teruk terutama bagi yang berusia 30-an ke atas)


Sabun Pembersih SSC pula, ia mengandungi campuran bahan semulajadi yang berasaskan ekstrak buah buahan dan jua madu lebah. Manfaat madu lebah sememangnya kita telah ketahui memberikan kesihatan dan kecantikan yang sangat baik. Kandungan madu mempunyai agen anti mickrobial dapat mencegah pertumbuhan bakteria, rawatan kulit sensitif dan berjerawat. Madu juga mempunyai elemen ‘humektan’ bermaksud memiliki kemampuan untuk mengekalan serta memberikan kelembapan. Kemampuan kulit untuk mengekalkan kelembapan merupakan faktor penting untuk menjaga kelembutan, kekenyalan dan kelenturan kulit. Apabila peningkatan usia berlaku, kulit akan kehilangan kemampuan untuk memberikan kelembapan semulajadi pada kulit yang mana akan mengakibatkan kulit kering dan kusam.

Krim Malam SSC dirumuskan dengan bahan berasaskan sumber tumbuh-tumbuhan pergunungan serta zat tambahan dari sarang burung walit. Sejak dulu lagi, khasiat sarang-sarang burung layang-layang atau walet terkenal dalam membantu merangsang sel dan penghasilan semula struktur sel kulit, serta menjadi punca utama penghasilan kulit yang muda (anjal), lembut, licin dan halus. Ini kerana ia mengandungi mineral tinggi serta protein aktif, sekali gus menyegar dan melembabkan kulit malah boleh mengurangkan kedutan halus serta mencerahkan wajah untuk semua peringkat usia.

Krim Siang SSC mengandungi ekstrak kunyit, sejenis tumbuhan herba yang terkenal dengan warnanya yang kuning berseri mengandungi banyak kebaikan untuk kulit . Kunyit mampu melawan keradangan kulit serta memberi kesan antiseptik pada kulit. Ini kerana ia adalah sumber vitamin C dan magnesium yang baik, kandungan serat yang tinggi, vitamin B6, zat besi, potasium dan mangan tetapi kandungan sodium yang sangat rendah. Kandungan antiseptik yang pelbagai dalam kunyit pula mampu mempercepatkan proses penyembuhan luka kecil (jerawat), kecederaan (parut) dan melecet (kulit sensitif). Selain itu, temulawak iaitu tumbuhan herba yang berasal dari kepulauan jawa adalah salah satu bahan utama ramuan krim siang. Temulawak yang kaya antioksidan berfungsi melambatkan proses penuaan, turut berkesan mengubati jerawat dan merawat bintik2 hitam pada kulit.

SEBARANG PERTANYAAN ATAU TEMPAHAN BOLEH PM SAYA 0175511002

NAK LHAT LEBIH BYK TESTIMONI SILA KE FB SAYA https://www.facebook.com/azie.nor




TESTIMONI  SIGNIFICANT SKIN CARE (SSC)










No comments:

Post a Comment